Contact Bel mij terug Nieuwsbrief

Technical Support Desk

Scholten Awater heeft een Technical Support Desk die klaar staat om u te helpen bij uw technische vragen en problemen. U kunt contact opnemen met de Technical Support Desk voor het aanmelden van storingen, hulp bij het stellen van de juiste diagnose en hulp bij het oplossen van diverse technische problemen.

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

U kunt contact opnemen met de Technical Support Desk van Scholten Awater voor de volgende zaken:

  • Het aanmelden van storingen.
  • Hulp bij het stellen van een juiste diagnose.
  • Hulp bij het oplossen van technische problemen.

Wilt u een storing aanmelden?

U kunt ook online een storing aanmelden, ga hiervoor naar www.sa.nl/storing.

Wilt u een RMA aanmelden?

U kunt uw RMA ook online aanmelden, ga hiervoor naar www.sa.nl/rma.

Meer informatie?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Technical Support Desk. U kunt onze Technical Support Desk bereiken op 024 - 357 98 33 of support@sa.nl.

Terug naar overzicht

Scholten Awater B.V. maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. sluiten

Maak uw keuze!

Bent u als bedrijf op zoek naar IT-hardware tegen de laagste prijzen en kortste levertijden?

Dan is SAveshop.nl dé plek om uw hardware aan te schaffen. Zeker als u weet welke IT-hardware u nodig heeft en u geen behoefte heeft aan advies of extra service.

Wij bieden een ruim assortiment aan IT-producten, tegen de laagste prijzen in de zakelijke markt. Bestelt u vandaag voor 16:30 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Meer informatie

Bent u op zoek naar een ervaren IT-hardware dienstverlener die u volledig kan ontzorgen?

Scholten Awater is al 20 jaar dé IT-hardware dienstverlener voor Nederland. Wij ontzorgen grote organisaties met alle denkbare diensten rondom IT-hardware.

Wij laten u profiteren van onze uitgebreide kennis en ervaring; welke vraag u ook heeft. Als ervaren dienstverleners bieden wij u gemak, tijdwinst en kostenbesparing.

Meer informatie